Obiectivul GastroPan 2021: relansarea afacerilor din panificație și HoReCa

Anul 2020 a adus schimbări majore în societate și în economie, provocând antreprenorii să se reinventeze și să își adapteze afacerile la noua normalitate. GastroPan 2021 își propune să ofere noi perspective și soluții pentru viitorul afacerilor din panificație, cofetărie și HoReCa. Arta și tehnologia, talentul și pasiunea, furnizorii și antreprenorii din sector se reîntâlnesc la Arad, în perioada 11-13 martie 2021.

gpopenUltimele luni au fost pline de provocări fără precedent: în doar câteva zile, sectorul HoReCa a fost profund afectat de o criză nemaiîntâlnită. Cu toate acestea, pe cât de alarmantă este situația, această perioadă reprezintă totodată și o oportunitate de a modela viitorul afacerilor de profil. Iar acum este poate momentul cel mai bun pentru a investi în idei și soluții de afaceri noi care să deservească noile exigențe ale noilor tipuri de consumatori.

După 12 ani în care și-a construit reputația de eveniment b2b de referință în sectorul de profil, expoziția internațională GastroPan se adaptează schimbărilor momentului și propune pentru anul 2021 un cadru prielnic dezvoltării sau reinventării celor peste 20,000 de firme care activează pe piața de panificație, cofetărie și HoReCa. Organizat cu respectarea celor mai stricte norme de siguranță în contextul pandemiei, târgul va pune accentul pe soluții de afaceri inovatoare care pot contribui nu doar la scoaterea din criză a afacerilor, ci și la creșterea competitivității și a calității produselor și serviciilor din domeniu.

Furnizorii dornici să își prezinte soluțiile și tehnologiile în cadrul unui stand la GastroPan 2021 sunt invitați să își rezerve din timp spațiul completând formularul de AICI. Detalii despre expoziția GastroPan, precum și imagini de la edițiile anterioare găsiți pe www.gastropan.ro.